Žuvų taukai padvigubina mankštos naudą

file59456887_5fc32bbb

www.DELFI.lt, 2012-09-06

Trys porcijos riebios žuvies, tokios kaip lašiša ar skumbrė, per savaitę pagyvenusiems žmonėms gali padėti išvengti raumenų susilpnėjimo – žuvų taukai padvigubina mankštos naudą, skelbia „The Telegraph“.

Reguliarių žuvies taukų dozių ir mankštos derinys padeda pastebimai pagerinti raumenų tonusą (net 20 proc.). Tyrimas buvo atliekamas su 60-70 metų amžiaus moterimis.

Kontrolinė grupė sportavo du kartus per savaitę po 30 minučių, tačiau riebios žuvies ar žuvų taukų nevartojo. Šios grupės savanorių raumenų tonusas pagerėjo 11 proc.

Tuo tarpu tie, kurie per 12 savaičių trukusį tyrimą ne tik du kartus per savaitę sportavo, bet ir valgė riebios žuvies ar vartojo žuvų taukus, galėjo džiaugtis dar geresniais rezultatais.

Specialistai teigia, jog naudą atneša DHA ir EPA Omega-3 riebiosios rūgštys, kurių gausu žuvų taukuose- jos pasižymi natūraliu priešuždegiminiu poveikiu.

Žmogui senėjant, raumenų masė sumenksta maždaug 0,5 proc., vėliau šis skaičius pasiekia 2 proc. kiekvienais metais. Raumenų masės mažėjimas vadinamas sarkopenija.

Peržengus 30 metų ribą, kūno gebėjimas auginti raumenis pradeda silpti. Tai reiškia, jog kuo vyresnis žmogus, tuo menkesnė jo raumenų masė. Specialistų teigimu, žuvų taukai padeda palaikyti raumeninio audinio tonusą malšindami menkus uždegimus, su kuriais susiduria vyresnio amžiaus žmonės, ir padeda raumenims stiprėti.

Mokslų daktaras Stuartas Gray teigia: „Norime, kad garbaus amžiaus žmonių raumenys nenuleistų jaunų žmonių. Manome, kad žuvų taukai tam padės“.

Apie autorių
Apie omega 3 ir žuvų taukus išsamiai ir iš patikimų šaltinių. Naujausi omega 3 moksliniai tyrimai, specialistų komentarai apie žuvų taukų ir omega 3 riebalų rūgščių svarbą organizmui, gardūs žuvies receptai, atsakymai į klausimus ir kita svarbi informacija. Tai, ką apie žuvų taukus ir omega 3 vertėtų žinoti kiekvienam.

Palikite atsiliepimą

*

captcha *