Balzamas širdžiai – sveikas maistas

Apie maisto įtaką sveikatai žino jau kone visi. Todėl nesikartosime, tik pasiūlysime pakoreguoti keletą valgymo įpročių.

  • Stenkitės, kad į jūsų šaldytuvą patektų kuo mažiau pusgaminių iš parduotuvės. Juose paprastai būna daug riebalų, cukraus ar druskos. Vietoj jau paruoštų mišrainių, blynų ir kitų patiekalų, parduotuvėje rinkitės šviežias lapines salotas, stambiagrūdžius produktus (pvz., košes) ar riešutus. Be kitų vertingų medžiagų, šiuose produktuose yra magnio, kuris svarbus širdžiai. Nustatyta, kad papildomi 200 miligramų magnio kasdien gali net 22 proc. sumažinti širdies ligų riziką.
  • Kuo dažniau valgykite žuvies. Ypač širdžiai palankus produktas – riebios jūrų žuvys, mat jose yra riebiųjų rūgščių omega-3. Jei tokios galimybės neturite, kasdien išgerkite porciją žuvų taukų – omega-3 nauda širdžiai įrodyta moksliniais tyrimais.
  • Užsinorėjus kažko saldaus, netieskite rankos prie saldainių, bandelių ar pyragų. Saldumynus keiskite šviežiais ar džiovintais vaisiais.
  • Jei darbe neturite galimybės normaliai pavalgyti, padarykite sau paslaugą – atsineškite namuose pasiruoštų salotų, sriubos ar kito maisto. Tokius pietus paruoškite ir savo vaikams, jei mokykloje nėra galimybės pavalgyti sveikai.
  • Kuo daugiau gerkite vandens ar arbatos. Įrodyta, kad žalioji ir juodoji arbata mažina blogojo cholesterolio kiekį kraujyje. Reguliariai ją geriant, gali pagerėti kraujotaka.

 

Apie autorių
Apie omega 3 ir žuvų taukus išsamiai ir iš patikimų šaltinių. Naujausi omega 3 moksliniai tyrimai, specialistų komentarai apie žuvų taukų ir omega 3 riebalų rūgščių svarbą organizmui, gardūs žuvies receptai, atsakymai į klausimus ir kita svarbi informacija. Tai, ką apie žuvų taukus ir omega 3 vertėtų žinoti kiekvienam.

Palikite atsiliepimą

*

captcha *